SMS-bønner

Bønner på ≤ 160 tegn
Format for SMS-bøn:
B:emne: ...
B:trist: Kære Gud. Jeg ber' til at min fætter har det godt der hvor han er nu. Amen

B:glad: Kære Gud. Jeg ber' til at jeg får en god konfirmation og at jeg ikke vælter eller gør noget forkert i kirken. Jeg ber' også til at ingen bliver uvenner til min konfirmations fest. Amen

B:glad: Gud fader i det høje, hjælp os igennem disse svære tider, beskyt os mod det onde, og hjælp os igennem livet uden skader og ondskab. Amen
B: tak: gud, tak fordi du har hjulpet mig, igennem de svære tider jeg har haft! Jeg har haft det svært men med de venner du har givet mig har hjulpet mig på rigtige veje! Tak for det!
Amen

B:sørgelig :'( Gud fader ud som gav os vor liv og vi er meget taknemmelig for at du gav os vor liv men så tog de overholdes liv så vi døde men vi vil altid håbe at vi næsten alle vil komme op til dig i himlen AMEN :-(

B:glad: Gud fader du som er i himlen mange tak for at du har givet os vor konfirmandtion og vi håndtag du også kan give os en god fest og en rigtig god blå mandag. Amen

B:metal: Vor almægtige Fader. Selvom jeg hører Metal, så vær venlig at beskytte mig i livet. Fordi jeg er ikke en ond person. Jeg prøver at være sød mod folk, og så håber jeg på det samme både af Dem Vor Herre, og af mine venner. Amen

B:Glad: Kære Gud. Jeg ber til dig, fordi jeg ønsker at jeg får en vildt fed konfirmation og at alle mennesker er lykkelige, den dag jeg skal konfirmeres. Jeg ber til dig, fordi jeg er bange for at jeg vælter i kirken, når jeg skal til at gå ind, eller ud. Jeg ber til dig, ønsk mig held og lykke. Amen.

B:trist: alle mennesker synder, du og jeg, dig og mig, men du tilgiver, og hjælper, vi kan stole på dig! Jeg takker dig for trøst og mod, i den svære tid, som giver rod. Amen

B: Hjælp: Kære gud. For ikke så længe siden kom min farfar på plejehjem. Jeg beder dig, lad ham få det godt der, og lad ham leve mange år endnu. Amen

B:En bøn man kan bruge hver dag: Kære gud. Jeg beder dig, gør denne dag god. Lad mig ikke rende ind i nogle problemer, eller irriterende personer. Jeg beder dig, gør mig rar at tale med, så det ikke er mig der er irriterende! Og nå jeg skal sove, så lad mig sove godt. Amen


B:sygdom/glad: Kære gud tak for at jeg har fået min dejlige hund muffe. Tak for at de mennesker som vi købte hende af, ikke ville have hende alligevel. Tak for at hun klarede sygdommen og takker jeg for at hun ikke har så mange smerte mere. Amen

B: Hjælp: Kære gud. For ikke så længe siden kom min farfar på plejehjem. Jeg beder dig, lad ham få det godt der, og lad ham leve mange år endnu.
Amen

B:bøn: Kære gud. Du er lyset og du er glæden. Du er der for dem der har brug for dig, og dem der ikke har.
Jeg beder dig om at hjælpe med en god konfimation Og at have en god dag men familie og venner. Amen

B:trist: Kære gud. Du et himlen og jorden. Jeg beder for at du vil voge over min døde hund, beskytte hende og trøste hende vis hun er sorgmodig. Amen

B: Kanin: Kære gud. Meget snart skal vi ha en ny kanin. Vi har også haft kaniner før, men de blev aldrig tamme :( Derfor beder jeg dig, lad vores næste kanin blive tam. Det ku være skønt! Amen

B:trøst: store gud, du er min trøst. Du er altid den som kan hjælpe mig igennem de svære situationer. Tak for at du har den barmhjertighed. Hjælp mig videre i livet og jeg vil blive Ved med at tro på dig. Amen

B: Tak: Kære gud. Sidste lørdag blev min bedstemor 75. Jeg takker dig for at hun stadig lever. Og jeg beder dig, lad hende blive 80, eller 90, eller måske endda 100! For hun betyder meget for mig.
Amen

B: Hjælp: Kære gud. Min lillesøster har haft ondt i maven på det sidste. Jeg ber' dig, lad det ikke være noget alvorligt. Og hvis det bare er fordi hun vil slippe for aftensmaden, så hjælp mig og min mor, og min far med at tilgive hende. Amen

B: Bare en lille bøn: Kære gud. Min fysik/kemi bog er blevet væk. Jeg beder dig, vil du hjælpe mig med at finde den? Amen

B: Tur: Kære gud. Efter min konfirmation skal jeg ud på en flyvetur. Og jeg kan ikke lide fly! Så kære gud, jeg ber' dig, lad flyveturen gå godt begge veje. Amen

B: Mit hus: Kære gud. Vi skal måske flytte, og det er jeg ked af. Jeg elsker virkelig vores hus. Det er næsten sikkert at vi ikke skal flytte, men jeg beder til dig, bare for en sikkerheds skyld. Så Gud, jeg beder dig, lad os blive boende i vores skønne hus. Amen

B:Glad: Gud! Min skaber. Tak for alt du har givet mig. Jeg glædes ved dine gaver. Jeg beder dig opretholde glæden i mit liv. Hold gnisten i mine øjne tændt og lad det aldrig slukke. Jeg har mange ønsker, men kun få går i opfyldelse. De få, er dem der virkelig betyder noget. Jeg beder dig om, kun at opfylde de vigtiste ønsker. For hvis man får alt, glæder man sig ikke over det man har. Jeg ved du er med mig og tak for det. Amen

B: glad: Du vores gud, som står ved vores side. Dig vi ber, og tænker på,
dig vi forguder også glemmer, som et dyr der kommer og går. Men aldrig har vi forstået vor' tro, 100 procent, men alt hvad vi ejer er din kærlighed. Tak for alt, dit brød, din tro, for det som giver trøst i ro. Amen

B: trist: Kære gud. Lad min farmor heale, ikke lade hende dø. Jeg elsker hende for alt det hun har gjort for mig. Hvis hun dør, håber jeg hun får det godt i Deres rige, kære gud. Amen.

B: Glad: Vor Herre, du som er i Himlene. Lad 7.a få den bedste kon4mation der nogensinde er sket. Lev os videre i livet og jeg tror på dig for evigt. Amen.

B:tak: tak fordi at du har givet mig en godt liv og en god familie. Tak gud. Amen

B:konfirmation: kære gud jeg ber dig til at jeg får en god konfirmationsdag og får nogle gode gaver af min familie og venner. Amen.

---
B:træt: Kære Gud der er ferie om 2uger, skole er virkelig kedelig og det nedern, jeg har brug for en pause. Amen.

B:tryghed: kære gud lad altid min familie have det godt, lad dem aldrig ske noget ondt. Amen.

B:sur: kære gud jeg er sur over at have den papmor som jeg har hun hader mig og jeg ved ikk hvorfor kære gud kan du ikk hjælpe mig med at gøre hende sødere. amen

B:trist: kære gud, tak for at du hjælper mig når jeg er trist. Du er der altid i de sværeste stunder, når andre ikke er.

B:had og lykke: kære gud en pige løj for mig og ødelagde mit hjerte, men mit liv er blevet bedre for en ny pige gav mig omsorg og kærlighed, så nu er jeg lykkelig

B:tid: kære gud giv mig noget mere tid til at tænke over tingene der sker i mit liv. Tiden går for hurtigt.

B:glad: Far i himlen, Jeg er så glad for alt hvad du har givet mig. Jeg er glad for at du giver mig liv, og glæde. Jeg beder dig: Giv ikke slip på mig.

B:træt: kære gud jeg er alt for træt, jeg har brug for noget af din styrke så hvis du vil være mig nåde og hjælpe mig, så tak

B:tid: kære gud giv mig noget mere tid til at tænke over tingene der sker i mit liv. Tiden går for hurtigt.

B:glad: Far i himlen, Jeg er så glad for alt hvad du har givet mig. Jeg er glad for at du giver mig liv, og glæde. Jeg beder dig: Giv ikke slip på mig.

B:glad: kære gud jeg er så glad ved tanken om at du høre mine bønner, og jeg håber du til stå alle mennesker bi i alt det gode vi gør for andre. Amen.

B:ked: kære gud. Jeg er lidt ked af det fordi jeg lige har mistet en meget god ven, som er flyttet meget langt væk. Hjælp mig at finde min ven igen. Amen.

B: teater: Mit liv er som en skuespiller i et teater, jeg er en anden, ikke den jeg ser ud til, men ingen ser bag masken, min sjæl, den ser kun du, min Gud. Tak

B:fest: kære Gud, snart skal jeg kon4meres, jeg glæder mig til at sige ja til min tro på dig og blive en af dine, men jeg frygter for festen, lad den blive god

B:trist: Kære Gud, hjælp mig, når jeg på grådens rand er fortvivlet og ikke kan finde trøst. Når sorg overskygger denne smukke verden, så hjælp mig, hjælp mig

B:sorg: gud, hjælp Mig. Jeg har mistet min mor og Jeg kan Ikke komme over det. Hjælp Mig.

B:glad: kære gud. Jeg er så glad for at du har fået alle mine bønner om at alle de behandlinger min mor har været igennem med hendes kræft har hjulpet. Tak. Amen

B: trist:kære gud jeg føler mig forkert. Alt hvad jeg gør r forkert. Jeg kan ikke tage mig sammen til noget som helst siden min far døde. Han døde for 1 måned siden i 1 trafikuheld. Vil du ikke nok få ham i live så jeg kan blive mig selv igen.

B:Lettet: Gud. Jeg er lettet. Ingen andre som mig, kunne være mere lettet. Min farfar blev syg. Han kunne ingenting. Han var svag. Jeg troede det var ude med ham, men han er rask. Gud, hvor er jeg lettet. Mit bånd er endnu mere knyttet til ham nu. Jeg elsker ham.

B:frustreret: jeg kan ikke forklare mine følelser. Jeg bliver frustreret og misforstået. Undskyld, at når jeg er ked af det, smiler jeg. Det lettere end at forklare alt og lukke følelser ud.

Bønnerne på denne side er skrevet af konfirmander. De er ikke censureret. Kun enkelte stavefejl er rettet og et manglende emne indsat. Nogle af bønnerne handler om tænkte situationer.